Forums

Leefregels op dit f...
 
Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Leefregels op dit forum

2 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
272 Bekeken
 Arie
(@arie)
Lid Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 16
Topic starter  

Van harte welkom op dit forum! Zoals overal waar mensen samenkomen, kennen we een paar leefregels. Laten we het niet te lastig maken; we noemen er drie.

  1. Geen aanstoot geven
    Meteen een lastige, want wat voor de één een uitdagende opmerking is, is voor de ander beledigend. Je intentie is daarom belangrijk. Richt je bij je bijdragen op een open dialoog zonder te kwetsen, en ga bij het lezen van bijdragen van anderen ervan uit dat die bijdrage vanuit eenzelfde intentie geschreven is. 
  2. Houd je bij het onderwerp
    Een van de lastigste punten: zodra het gezellig wordt, beginnen wij sociale wezens over andere onderwerpen te praten. Teruggefloten worden lijkt dan het toppunt van ongezelligheid. Omgekeerd trouwens ook: zodra het ongezelliger wordt, halen we er ook andere zaken bij. Ook niet de bedoeling. 
  3. Geen reclame
    Een vreemd punt misschien, maar ik vraag je om geen reclame te maken. Je mag best zaken onder de aandacht brengen, maar zonder 'reclame-oogmerk', wat dat dan ook moge zijn. We geen het in de praktijk wel ontdekken of we dit punt nog nader moeten aanscherpen.

En een laatste punt: wees je ervan bewust dat ik gebruik kan maken van je bijdragen voor mijn promotietraject. In het volgende draadje in dit subforum kun je aangeven als dat op een andere manier moet dan met je forumnaam. En laten we ook afspreken: wil je een bijdrage leveren zonder dat ik daar gebruik van kan maken, geef dat dan bij die bijdrage zelf aan.

Zo. Toch overzichtelijk genoeg, nietwaar?

Dit onderwerp werd gewijzigd 2 jaar geleden door Arie

   
Citeren
 Arie
(@arie)
Lid Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 16
Topic starter  

Zo. Het forum is geschoond van alle bijdragen van een spammer, en ik heb meteen de restricties aangescherpt. Hopelijk hebben we nu minder last van ongedierte! 😊 


   
BeantwoordenCiteren
Deel: