Forums

Verwijzingen naar j...
 
Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Verwijzingen naar je bijdrage

2 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
207 Bekeken
 Arie
(@arie)
Lid Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 16
Topic starter  

Als ik in mijn proefschrift verwijs naar een bijdrage van jou, doe ik dat - zonder tegenbericht - onder gebruikmaking van je forumnaam. Wil je dat anders, geef dat dan aan in dit draadje. Dit kan twee kanten uit:

  1. Ofwel je wilt dat je bijdrage volledig anoniem gebruikt wordt.
    In dat geval zal ik de verwijzing doen met de aanduiding 'een forumdeelnemer'. Zo is ook een groep van verwijzingen niet te herleiden naar een enkele deelnemer: het kan echt iedereen zijn, zeker omdat ik ook regelmatig de aanduiding 'diverse deelnemers' of 'enkele deelnemers' zal gebruiken. Daarmee is de door jou gewenste anonimiteit zo goed mogelijk gewaarborgd.
  2. Ofwel je wilt dat je bijdrage juist onder vermelding van je volledige naam plaatsvindt.
    In dat geval zal ik de naam gebruiken die je hieronder opgeeft, zolang dat ook je échte naam betreft. Ik neem vooraf contact op als ik daaraan twijfel. 

Het is in de praktijk gebleken dat het gebruiken van de forumnaam de meest gangbare keuze is; daarom heb ik die de standaard gemaakt. Dus als je hieronder niets opgeeft, gebruik ik je forumnaam.


   
Citeren
 Arie
(@arie)
Lid Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Berichten: 16
Topic starter  

Om zelf maar eens, bij wijze van voorbeeld, te beginnen:

Ik ga bij verwijzingen naar mijn eigen bijdragen mijn volledige naam gebruiken: Arie Elsenaar.

Lijkt mij wel logisch. 😉 


   
BeantwoordenCiteren
Deel: